Proč si pořídit docházkový systém?
Hledáte způsoby, jak zefektivnit řízení lidských zdrojů (HR) ve vaší firmě? Snažíte se snižovat náklady a zároveň splnit požadavky dané legislativou? Optimalizujete procesy a toužíte po moderním řešení? Docházkový systém SYSDO je přesně pro vás!
V poslední době je čím dál více kladen důraz na lidské zdroje. Mzdové náklady tvoří podstatnou část firemního rozpočtu. Díky docházkovému systému SYSDO budete mít přehled o svých zaměstnancích. Na jednom místě naleznete agendu plánování lidských zdrojů (rozpis pracovních směn), odměňování zaměstnanců (podklady pro zpracování mezd) a další personální administrativu.
Docházkový systém SYSDO také poskytuje rozmanitou škálu reportů, které slouží např. pro evidenci pracovní doby vašich zaměstnanců. Díky systému splníte povinnost vést evidenci pracovní doby dle zákona 262/2006 Sb. (Zákoník práce) a vyhnete se tak přestupku za nevedení evidence, za který může být uvalena sankce až do výše 400 000 Kč. Data uchováváme v souladu s nařízením GDPR a citlivé biometrické údaje uživatelů neuchováváme.
Zapomeňte na papírové docházkové listy, výkazy práce, nepřehledné excelové tabulky a píchačky. Pořízením docházkového systému SYSDO získáte moderní cloudové řešení – řešení bez složitých instalací na vaše počítače, provozu vlastních serverů a spousty starostí kolem. Bude vám stačit přístup do naší webové nebo mobilní aplikace (Android a iOS). Díky tomu, že je docházkový systém SYSDO cloudovým řešením, odpadá starost o aktualizaci aplikace. Vždy tedy budete pracovat s nejnovější verzí aplikace, kterou se neustále snažíme vylepšovat.
SYSDO články a novinky
NFC karty v SYSDO: Rychlé a bezpečné ověřování docházky pro zaměstnance v terénu i ve firmě
Správa pracovní docházky nemusí být složitá. S novou funkcí NFC ověřování v mobilní aplikaci SYSDO Terminál mohou vaši zaměstnanci přihlašovat a odhlašovat docházku snadno a rychle. Ať už pracujete s týmy v terénu, nebo potřebujete optimalizovat docházku ve firmě, NFC karty nabízejí efektivní a spolehlivé řešení.
Opilí zaměstnanci v práci? Vstupní test na alkohol v SYSDO!
S hrdostí představujeme novou funkci pro náš docházkový systém SYSDO – integraci alkohol-testeru s docházkovým terminálem. Díky této inovaci si můžete být jisti, že opilí zaměstnanci se na pracoviště nedostanou.
Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ
Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.
Nové možnosti SYSDO žádostí
Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. To výrazně zjednodušuje a zefektivňuje komunikaci mezi zaměstnanci a správci docházky.
Věděli jste, že…?
Věděli jste, že v SYSDU najdete jednoduché real-time počítadlo přítomnosti zaměstnanců?
Představte si situaci, kdy se na skladu pracuje se zvýšeným rizikem požáru. Díky systému SYSDO může vedoucí okamžitě zjistit, kolik pracovníků je přítomno, a ujistit se, že všichni znají evakuační plány. Podobně lze sledovat, kolik zaměstnanců je na patře během povinných přestávek, čímž se zajistí rovnoměrné zatížení pracovního prostoru.
Věděli jste, že si naši mobilní aplikaci můžete okamžitě vyzkoušet, i když ještě nemáte založený účet v SYSDO?
Mobilní aplikace SYSDO je skvělým doplňkem k webové verzi, díky které mohou zaměstnanci mít svou docházku plně pod kontrolou – kdykoliv a kdekoliv. Vyzkoušet si ji můžete snadno i bez založeného účtu.
Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?
Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.
Věděli jste, že náš systém umí upozornit na absenci ještě před začátkem pracovní doby?
V SYSDO jsme zavedli užitečnou funkci, která upozorňuje nadřízené na případnou nepřítomnost zaměstnance až 20 minut před začátkem jeho pracovní doby. Toto včasné upozornění umožňuje nadřízeným lépe reagovat na neplánované absence.