Ukázka systému SYSDO
Pracovní plán
Ve výchozím nastavení je pracovní plán obrazovkou, kterou uživatel po přihlášení do systému vidí jako první. Pracovní plán je každému uživateli přehledně zobrazen a graficky jsou v něm vyznačeny dny pracovního volna – dovolená, nemoc, služební cesta, mateřská dovolená a další. Pracovní plán také obsahuje jednoduchý přehled o počtu odpracovaných hodin, počtu hodin, které je třeba dopracovat do ideální pracovní doby či informace o zbývající dovolené.
Přehled přítomnosti
Nástroj, který byl původně určen pro recepční či spojovatelky s oblibou používají všichni uživatelé systému SYSDO. Na jedné stránce přehledně vidí aktuální informaci o přítomnosti ostatních zaměstnanců a kolegů, jejich fotografii (která může být aktuální ze čtečky, ale také uložená neměnná fotografie z informací o uživateli) a kontaktní informace (klapka, e-mail, mobilní telefon).
Přehled přístupu
Existují tři typy grafického rozložení přehledu přístupů – řádkové, řádkové s galerií a tzv. timeline (popsáno níže). Ve všech těchto přehledech lze nastavit zobrazované období. S každým přístupem se zapisuje přesné datum a čas, událost, oblast, typ a název čtečky. U mobilních virtuálních terminálů se ukládá také GPS pozice, v přehledu přístupů je poté vidět náhled na mapě.
Správa směn
Správně nastavená pracovní směna je to nejdůležitější pro správné fungování docházkového systému. Zaměstnancům se z pracovních směn generují pracovní plány, zaměstnavatel má přehled o tom, zda zaměstnanci plní hodinové fondy a zda chodí včas. Nástroj pro tvorbu pracovních směn umožňuje nastavení libovolné pracovní směny a jeho používání je velmi intuitivní.
Výpis chyb
Systém SYSDO hlídá pracovní plány, a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou událost, nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavit časové tolerance), přijde jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Chyby jsou zobrazeny v pracovních plánech jednotlivých uživatelů, ale zároveň existuje přehledný souhrn chyb všech zaměstnanců určený pro správce docházky.
Žádosti
Skrze žádosti může běžný uživatel komunikovat s administrátorem či správcem docházky. Žádosti jsou dvojího typu – žádosti ohledně docházky (návštěva lékaře, dovolená, ohlášení nemoci,…) nebo žádosti týkající se virtuálního terminálu.
SYSDO články a novinky
NFC karty v SYSDO: Rychlé a bezpečné ověřování docházky pro zaměstnance v terénu i ve firmě
Správa pracovní docházky nemusí být složitá. S novou funkcí NFC ověřování v mobilní aplikaci SYSDO Terminál mohou vaši zaměstnanci přihlašovat a odhlašovat docházku snadno a rychle. Ať už pracujete s týmy v terénu, nebo potřebujete optimalizovat docházku ve firmě, NFC karty nabízejí efektivní a spolehlivé řešení.
Opilí zaměstnanci v práci? Vstupní test na alkohol v SYSDO!
S hrdostí představujeme novou funkci pro náš docházkový systém SYSDO – integraci alkohol-testeru s docházkovým terminálem. Díky této inovaci si můžete být jisti, že opilí zaměstnanci se na pracoviště nedostanou.
Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ
Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.
Nové možnosti SYSDO žádostí
Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. To výrazně zjednodušuje a zefektivňuje komunikaci mezi zaměstnanci a správci docházky.
Věděli jste, že…?
Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?
Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.
Věděli jste, že náš systém umí upozornit na absenci ještě před začátkem pracovní doby?
V SYSDO jsme zavedli užitečnou funkci, která upozorňuje nadřízené na případnou nepřítomnost zaměstnance až 20 minut před začátkem jeho pracovní doby. Toto včasné upozornění umožňuje nadřízeným lépe reagovat na neplánované absence.