Často kladené otázky2020-01-21T12:46:37+01:00

Často kladené otázky

Systém je vyvíjen a připraven pro malé a středně velké firmy, ale ve své podstatě nic nebrání tomu jej nasadit i ve velkých společnostech.
Čtečky jsou v systému předinstalované a po připojení k internetu se automaticky přihlásí do SYSDA. Terminál je tak prakticky okamžitě připraven k použití.
Počet uživatelů není omezen.
Ano, systém je na takové propojení připraven. Pro největší účetní programy už je vše zařízené, pokud používáte nepodporovaný software tak se spojíme s výrobcem a vše připravíme. Nejedná se o složitý zásah.
Ano, dodáváme autonomní přenosný terminál který pracuje on-line. Pokud není GSM signál, pracuje v režimu off-line.
Ano, součástí systému SYSDO je i virtuální terminál. Jeho užívání je možné přiřadit libovolnému uživateli.
Ano, několik variant je přednastaveno, ostatní se mohou lehce doplnit a nastavit.
Pokud je u zaměstnance nastavený pracovní plán, systém kontroluje nastavený rozsah příchodu a v případě neshody zašle e-mailem upozornění. Potom je na Vás jestli si takové “chyby” opraví sám zaměstnanec nebo určená osoba s oprávněním.
Ano, takových stavů může být neomezeně. SYSDO má již ty nejdůležitější přednastaveny (příchod, odchod, pauza, lékař, služební cesta, WC….)
Není potřeba nic zálohovat. SYSDO je webová aplikace a systém běží na našich serverech které jsou zálohovány. Nemusíte se o nic starat.
Ano, systém je založen na systému cloudu. Kdekoliv jste v dosahu internetu můžete se do systému SYSDO přihlásit.
Ano, vše je o nastavení oprávnění.
Ano, vyzkoušet aplikaci si můžete s naším demo účtem. Pokud Vás systém zaujal, máme pro Vás nabídku vyzkoušení systému SYSDO na 60 dnů zcela zdarma a bez závazků.
Ano. Náš docházkový systém je založen na matematickém algoritmu vypočítávající vlastní kód – tzv. hash. Hash lze použít pouze v našem systému, již z něj není možná zpětná rekonstrukce na biometrický údaj a jeho použití je tak zcela bezpečné. Právní úprava řadí hash mezi biometrické údaje (osobní údaje zvláštní kategorie) a jeho zpracování je tedy podmíněno souhlasem uživatele. Při uděleném souhlasu je použití otisku prstu nebo snímku obličeje zákonné.
Pro používání docházkového systému není primárně potřeba souhlas uživatele, avšak některé funkcionality souhlas vyžadují. Jedná se o zpracování fotografií a GPS polohy přístupu při home office (doplňkové funkce). Dále se jedná o zpracování hashe otisku prstu a hashe snímku obličeje (biometrické údaje), pokud uživatel chce využívat biometrickou identifikaci.
Často kladené otázky