Využijte docházku SYSDO naplno

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém homeoffice, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.



Provázání s dalším software

AutoGPS je elektronická kniha jízd. Online aplikace, která knihu jízd zaznamenává automaticky a vám tak odpadá nutnost ručního vypisování. AutoGPS nabízí ale daleko více. S aplikací máte realtime přehled nad polohou vašich vozidel, využít můžete různé mapové podklady (google maps, seznam mapy, openstreet maps, aj.). V aplikaci snadno rozlišíte soukromé jízdy od firemních, máte přehled nad vozovým parkem (servis aut, STK, závady, ..). K dispozici je vám více než 150 formátů reportů, přes 40 druhů upozornění. V neposlední řadě nainstalované GPS zařízení vaše vozidlo může zachránit v případě krádeže a zároveň vám uspoří peníze za havarijní pojištění.

 Provázání AutoGPS a SYSDO

Jednou z významných funkcí AutoGPS je propracovaný systém upozornění na velké množství událostí. SYSDO na tato upozornění může reagovat zaznamenáním přístupu.

Typickým příkladem je nadefinovaná geografická oblast "Pracoviště", na kterou je navázáno upozornění "Vstup do oblasti" a "Opuštění oblasti". V systému lze nastavit časový interval a typ přístupu. V různých částech dne se tak může zaznamenávat jiný typ přístupu (ráno příchod, v poledne obědová pauza, odpoledne služební cesta a večer odchod).

Tato forma virtuálního terminálu je vhodná například pro záznam docházky profesionálních řidičů, nebo třeba zaměstnanců každodenně využívajících firemní vozový park.



Eda je moderní tiketovací systém, který vám poskytne ucelený dohled nad řešením všech úkolů a projektů, které ve vaší firmě probíhají. Nahradí tím sdílené dokumenty na síti, e-mailového klienta či ručně psané poznámky. Eda velmi výrazně zjednoduší a zpřehlední práci ve vaší společnosti. Tím samozřejmě šetří nejen čas, ale i peníze.

 Provázání Edy a SYSDO

Pokud ve vaší společnosti využíváte docházkový systém SYSDO spolu s tiketovacím systémem EDA, dostanete komplexní přehled o aktivitách a celkové produktivitě vašich zaměstnanců.

SYSDO má přehled o pracovních plánech jednotlivých zaměstnanců. Tedy o jejich pracovní době, přesčasech nebo naopak dovolené či jiné pracovní nepřítomnosti. Jednoduše řečeno, SYSDO přesně ví, kolik času zaměstnanec strávil v práci. EDA shromažďuje informace o jednotlivých projektech a úkolech, na kterých se ve firmě pracuje. Ke každému tiketu uživatelé zadávají i strávený čas, a to i průběžně, pokud se jedná o časově náročnější úkoly. EDA tedy přesně ví, kolik času bylo na jednotlivém úkolu stráveno a kdo jej na něm strávil.

SYSDO shromažďuje informace z tiketovacího systému a dává je dohromady s daty, které má samo k dispozici. Výsledkem je přehledné grafické zobrazení aktivit zaměstnanců. Na první pohled je z tohoto zobrazení vidět, který zaměstnanec není plně využitý, nebo naopak který je přetížený. Kromě kompaktního náhledu se lze prokliknout na detail vybraného dne a podrobně projít jednotlivé zapsané aktivity toho dne u vybraného zaměstnance.



2020-07-09T12:39:01+02:009.Červenec 2020|