Virtuální terminál

Co je to virtuální terminál?

Velmi oblíbeným nástrojem určeným pro záznam přístupu je virtuální terminál. Veškerá komunikace probíhá jen pomocí počítače (smartphonu nebo tabletu), kdy hardwarovou čtečku nahradí webová stránka, která je součástí webové i mobilní aplikace SYSDO. Verifikace uživatele probíhá zadáním hesla.

Uživatel se pomocí tohoto řešení může přihlásit odkudkoliv přímo ze svého mobilního telefonu nebo počítače, protože virtuální terminál se stane součástí jeho účtu SYSDO. Pro zpětnou kontrolu je ke každému přístupu uložen i log s GPS souřadnicemi. V případě využití virtuálního terminálu není potřeba pořizovat žádný další hardware, pořizovací náklady jsou proto nulové.

Typické využití

Pracovní telefon zaměstnance, kdy lze docházku zaznamenávat například i během homeoffice (práce z domova).

Výhody virtuálního terminálu

  • Jednoduchost
  • Nulové pořizovací náklady
  • Zaznamenávání přístupu z libovolného zařízení připojenému k internetu
  • Možnost omezení funkcionality virtuálního terminálu pouze na schválená zařízení
  • Přístupy i z domova (homeoffice)