Docházkový systém SYSDO pro velké administrativní budovy a business centra

Administrativní komplexy, kde sídlí více firem nebo oddělení jednoho koncernu, vyžadují přesnou evidenci pohybu osob a zároveň řízení přístupu do jednotlivých částí objektu. Systém SYSDO umožňuje obojí – docházku i přístup z jednoho prostředí. Zaměstnanci se identifikují pomocí biometrie nebo bezkontaktní karty, přičemž přístupová oprávnění lze nastavit individuálně pro každou firmu, patro či sekci.

Systém zároveň umožňuje volitelné zapojení alkoholtesterů u provozů, kde to vyžadují interní bezpečnostní směrnice (např. údržba, technický servis, skladové zázemí).

Typické problémy administrativních komplexů

  • Více firem a týmů sdílí jeden objekt
  • Potřeba oddělit přístup do kanceláří, zázemí a společných prostor

  • Návštěvy a externí pracovníci bez standardní docházky

  • Chybí jednotný přehled o obsazenosti a příchodech

  • Náročná správa přístupových práv mezi nájemci

Jak SYSDO řeší docházku a přístup v  administrativních budovách

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Jednotný systém pro docházku i přístup
  • Biometrii a karty pro rychlou a přesnou identifikaci

  • Možnost napojení na dveře, branky nebo turnikety

  • Přehled o všech firmách a uživatelích v jednom rozhraní

  • Volitelné zapojení alkoholtesterů podle typu provozu

Nejvhodnější technologie SYSDO pro administrativní budovy