Docházkový systém SYSDO pro údržbu, servis a facility management
Firmy zajišťující servis, údržbu budov, správy objektů nebo technické služby mají jedno společné: jejich pracovníci tráví většinu času mimo sídlo firmy. Každý den navštěvují jiné objekty, vykonávají servisní zásahy, revize nebo úklidové práce, často bez přímého kontaktu s dispečerem.
SYSDO umožňuje evidovat docházku a aktivitu těchto zaměstnanců jednoduše – přímo z mobilu nebo z přenosného terminálu – s potvrzením času i místa výkonu práce. Systém automaticky vytváří přehledy směn, kontroluje přestávky a poskytuje podklady pro mzdy nebo fakturaci klientům.
Typické problémy ve firmách údržby a facility managementu

Jak SYSDO řeší docházku v údržbě a servisu
Co firmy získají díky systému SYSDO
Nejvhodnější technologie SYSDO pro stavební firmy
Cenová nabídka
Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet.
Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.





