Docházkový systém SYSDO pro údržbu, servis a facility management

Firmy zajišťující servis, údržbu budov, správy objektů nebo technické služby mají jedno společné: jejich pracovníci tráví většinu času mimo sídlo firmy. Každý den navštěvují jiné objekty, vykonávají servisní zásahy, revize nebo úklidové práce, často bez přímého kontaktu s dispečerem.

SYSDO umožňuje evidovat docházku a aktivitu těchto zaměstnanců jednoduše – přímo z mobilu nebo z přenosného terminálu – s potvrzením času i místa výkonu práce. Systém automaticky vytváří přehledy směn, kontroluje přestávky a poskytuje podklady pro mzdy nebo fakturaci klientům.

Typické problémy ve firmách údržby a facility managementu

  • Zaměstnanci pracují v terénu, na více objektech denně
  • Není jasné, kdy a kde práce opravdu začala

  • Docházka se dopisuje zpětně nebo vůbec

  • Chybí kontrola přestávek a pracovní doby u mobilních týmů

  • Potřeba evidovat výjezdy, zásahy a přítomnost techniků v reálném čase

  • Nutnost rychlého exportu dat pro mzdy nebo fakturaci podle zakázky

Jak SYSDO řeší docházku v údržbě a servisu

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Prokazatelnou evidenci práce v terénu – čas i místo výkonu

  • Jednotnou docházku napříč mobilními i stálými pracovníky

  • BOZP pod kontrolou díky alkoholtesterům

  • Přehled podle zakázek, objektů a zákazníků

  • Okamžité výstupy pro mzdy a fakturaci

Nejvhodnější technologie SYSDO pro stavební firmy

Cenová nabídka

Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet. Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.
Docházkový systém SYSDO - Cenová nabídka