Docházkový systém SYSDO pro účetní, právní a poradenské firmy

Menší kancelářské kolektivy, jako jsou účetní, daňové nebo právní kanceláře, potřebují evidovat docházku přehledně a bez složité techniky. Systém SYSDO nabízí elegantní řešení, které nezabírá místo a nevyžaduje žádnou zvláštní správu. Zaměstnanci se přihlašují pomocí biometrie, karty nebo PINu, případně z mobilní aplikace, pokud pracují na dálku.

Docházka se ukládá do cloudu, přístup k ní má vedení kdykoli a odkudkoli – bez nutnosti spravovat lokální databáze nebo servery.

Typické problémy menších kanceláří

  • Ručně vedená docházka (papírově, v Excelu, e-mailem)
  • Chybí jasný přehled o příchodech, odchodech a přestávkách

  • Občasná práce z domova bez záznamu v systému

  • Potřeba mít jednoduché, ale reprezentativní řešení

Jak SYSDO řeší docházku v účetních a poradenských firmách

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Elegantní a jednoduché řešení docházky pro malé týmy
  • Rychlou identifikaci pomocí biometrie, karty nebo PINu

  • Evidence i práce z domova přes mobilní aplikaci

  • Automatické exporty dat pro mzdy nebo účetní software

  • Žádná složitá instalace, žádná údržba – vše v cloudu

Nejvhodnější technologie SYSDO pro účetní, právní a poradenské firmy

Cenová nabídka

Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet. Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.
Docházkový systém SYSDO - Cenová nabídka