Docházkový systém SYSDO pro účetní, právní a poradenské firmy
Menší kancelářské kolektivy, jako jsou účetní, daňové nebo právní kanceláře, potřebují evidovat docházku přehledně a bez složité techniky. Systém SYSDO nabízí elegantní řešení, které nezabírá místo a nevyžaduje žádnou zvláštní správu. Zaměstnanci se přihlašují pomocí biometrie, karty nebo PINu, případně z mobilní aplikace, pokud pracují na dálku.
Docházka se ukládá do cloudu, přístup k ní má vedení kdykoli a odkudkoli – bez nutnosti spravovat lokální databáze nebo servery.
Typické problémy menších kanceláří

Jak SYSDO řeší docházku v účetních a poradenských firmách
Co firmy získají díky systému SYSDO
Nejvhodnější technologie SYSDO pro účetní, právní a poradenské firmy
Cenová nabídka
Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet.
Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.




