Docházkový systém SYSDO pro sklady a distribuční centra

Ve skladech a distribučních centrech rozhoduje každá minuta. Denně tu prochází desítky až stovky zaměstnanců a brigádníků, směny se střídají ve dne i v noci, a nástupy musí být plynulé a bez zdržení. Docházkový systém SYSDO je navržen právě pro tyto provozy – umožňuje rychlé odbavení pracovníků pomocí karty, PINu nebo biometrie, eviduje směny, přestávky i přesčasy a zajišťuje kontrolu pracovní způsobilosti pomocí alkoholtesterů u vstupu. Systém zvládá i vysokou fluktuaci zaměstnanců a jednoduché zapojení brigádníků bez složité administrativy.

Typické problémy ve skladech a distribučních centrech

  • Vysoký počet pracovníků a směnný provoz 24/7
  • Častá výměna brigádníků, agenturní zaměstnanci
  • Zdržování při příchodech (fronty u terminálů)
  • Nedostatečná kontrola způsobilosti před směnou
  • Potřeba přesného sledování přestávek a směn
  • Náročné zpracování výkazů a exportů do mezd

Jak SYSDO řeší docházku ve skladech

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Rychlé a plynulé odbavení při nástupech do směny
  • Jistotu identity pracovníků (biometrie, PIN, karta)

  • Kontrolu alkoholu při příchodu na pracoviště

  • Jednoduchou evidenci brigádníků a agenturních pracovníků

  • Okamžité podklady pro mzdy, přehled směn a obsazenost haly

Nejvhodnější technologie SYSDO pro dopravní společnosti

Cenová nabídka

Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet. Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.
Docházkový systém SYSDO - Cenová nabídka