Docházkový systém SYSDO pro retail, supermarkety a obchody
V maloobchodních sítích se denně střídají desítky pracovníků – pokladní, doplňovači zboží, skladníci nebo vedoucí směn. Docházka musí být rychlá, přehledná a zvládnutelná i pro nové či dočasné zaměstnance.
Systém SYSDO zajišťuje jednoduché odbavení pomocí PINu nebo karty, centrální přehled o docházce napříč pobočkami a možnost kontrolních testů alkoholu, jak formou nástěnného testeru u vstupu, tak i přenosného zařízení pro náhodné kontroly během služby. Data ze všech prodejen se ukládají do centrální databáze, díky čemuž má vedení okamžitý přehled o obsazenosti směn i docházce celé sítě.
Typické problémy v retailu a obchodních sítích

Jak SYSDO řeší docházku v retailu
Co firmy získají díky systému SYSDO
Nejvhodnější technologie SYSDO pro retail a obchody
Cenová nabídka
Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet.
Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.




