Docházkový systém SYSDO pro restaurace a hotely
V gastronomii a hotelnictví se střídají desítky zaměstnanců denně – číšníci, kuchaři, recepční, pokojské či brigádníci. Docházka musí být rychlá, přehledná a spolehlivá, protože směny se často mění a není prostor pro zdržování. Systém SYSDO umožňuje jednoduché a přesné sledování docházky pomocí biometrických terminálů, které zajistí, že se přihlašuje skutečný pracovník – ne kolega za něj.
Díky napojení na alkoholtester lze zároveň kontrolovat způsobilost zaměstnanců při nástupu na směnu, což je v gastroprovozech stále častější požadavek.
Data z více provozoven se ukládají do jednoho systému, takže vedení má centrální přehled o všech směnách a zaměstnancích v reálném čase.
Typické problémy v gastronomii a hotelnictví

Jak SYSDO řeší docházku v restauracích a hotelech
Co firmy získají díky systému SYSDO
Nejvhodnější technologie SYSDO pro retail a obchody
Cenová nabídka
Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet.
Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.





