Docházkový systém SYSDO pro restaurace a hotely

V gastronomii a hotelnictví se střídají desítky zaměstnanců denně – číšníci, kuchaři, recepční, pokojské či brigádníci. Docházka musí být rychlá, přehledná a spolehlivá, protože směny se často mění a není prostor pro zdržování. Systém SYSDO umožňuje jednoduché a přesné sledování docházky pomocí biometrických terminálů, které zajistí, že se přihlašuje skutečný pracovník – ne kolega za něj.

Díky napojení na alkoholtester lze zároveň kontrolovat způsobilost zaměstnanců při nástupu na směnu, což je v gastroprovozech stále častější požadavek.
Data z více provozoven se ukládají do jednoho systému, takže vedení má centrální přehled o všech směnách a zaměstnancích v reálném čase.

Typické problémy v gastronomii a hotelnictví

  • Časté střídání personálu a brigádníků

  • Směnný provoz bez jednotného přehledu docházky

  • Riziko, že se „pípne“ jiný zaměstnanec

  • Potřeba kontroly alkoholu u kuchařů a obsluhy

  • Rozptýlené provozovny bez centrální evidence

Jak SYSDO řeší docházku v restauracích a hotelech

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Spolehlivou docházku s biometrickým ověřením pracovníků
  • Kontrolu alkoholu při nástupu nebo v průběhu směny

     

  • Rychlé odbavení zaměstnanců bez zdržování provozu

     

  • Jednotnou evidenci pro více provozů a poboček

     

  • Podklady pro mzdy a přehledy dostupné odkudkoli

Nejvhodnější technologie SYSDO pro retail a obchody

Cenová nabídka

Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet. Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.
Docházkový systém SYSDO - Cenová nabídka