Docházkový systém SYSDO pro IT firmy

IT společnosti fungují jinak než klasické provozy – často mají flexibilní pracovní dobu, remote týmy a projektové řízení. Přesto potřebují mít přehled o tom, kdo právě pracuje, kdy začal, kdy skončil a kolik hodin odpracoval. Docházkový systém SYSDO nabízí přesně to, co takové týmy potřebují: mobilní aplikaci, virtuální terminály a chytré plánování směn bez jakéhokoli omezení volnosti.

Všechna data se ukládají do cloudu a poskytují vedení i HR oddělení přesný přehled o přítomnosti, čerpání přestávek a využití pracovní doby.

Typické problémy v IT firmách

  • Flexibilní pracovní doba a častý home office
  • Různé režimy práce v týmu (interní, externí, hybridní)

  • Chybí jednotný přehled o přítomnosti a odpracovaných hodinách

  • Nedostatečné plánování směn a přetížení pracovníků

  • Nutnost jednoduchého a nenápadného řešení bez zdržování

Jak SYSDO řeší docházku v IT firmách

Co firmy získají díky systému SYSDO

  • Docházku přizpůsobenou flexibilním a hybridním režimům
  • Mobilní aplikaci a virtuální terminály bez nutnosti instalace hardwaru

  • Přehled o přítomnosti, směnách a čerpání volna

  • Jednotná data pro mzdy, HR i fakturaci projektů

  • Snadnou integraci s dalšími firemními systémy

Nejvhodnější technologie SYSDO pro IT firmy

Cenová nabídka

Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet. Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.
Docházkový systém SYSDO - Cenová nabídka