Docházkový systém SYSDO pro call centra
Call centra a administrativní týmy pracují v pevných směnách, často s možností home office nebo střídáním poboček. Docházkový systém SYSDO zajišťuje jednotnou evidenci příchodů, odchodů a přestávek bez nutnosti složité správy. Zaměstnanci se přihlašují biometrií, kartou nebo PINem na docházkovém terminálu v kanceláři, případně přímo z mobilní aplikace, pokud pracují z domova.
Vedení má díky tomu okamžitý přehled o přítomnosti a směnách všech pracovníků — ať už sedí u stolu v kanceláři, nebo pracují na dálku.
Typické problémy v call centrech

Jak SYSDO řeší docházku v call centrech
Co firmy získají díky systému SYSDO
Nejvhodnější technologie SYSDO pro call centra
Cenová nabídka
Nově nabízíme prezentaci systému SYSDO i on-line. Pokud máte zájem o prezentaci, tak prosím do poznámky uveďte, zda chcete systém prezentovat osobně, nebo přes internet.
Do poznámky prosím také uveďte, jaký mzdový systém využíváte.




